Aušinimo skysčio keitimas

Kada paskutinį kartą buvo keistas aušinimo skystis jūsų automobilyje?



Kokybiškas aušinimo skystis užtikrins, jog jūsų automobilis veiks puikiai. BOSCH specialistai renkasi tik pačios aukščiausios kokybės aušinimo skysčius užtikrindami, jog jūsų automobilio variklis tarnaus dar ilgai. Pasak automobilių gamintojų, aušinimo skystis turėtų būti keičiamas kas dvejus metus. Jeigu dar nespėjote to padaryti, visuomet galite kreiptis į BOSCH darbuotojus, kurie mielai patars ir parinks geriausią sprendimą.

Kodėl aušinimo skystis privalo būti keičiamas?

Eksploatuojant variklius, kuriuose naudojami nekokybiški aušinimo skysčiai arba kurių galiojimas pasibaigęs, dėl nuosėdų ant vidinių aušinimo sistemos paviršių susidarymo sutrinka temperatūrinis variklio darbo režimas. Esant aušinimo sistemos sutrikimams ir cilindro sienelės darbinės temperatūros padidėjimui sumažėja klampumas, suprastėja alyvos plėvelės ant cilindro paviršiaus absorbcinės savybės.

Aušinimo sistemos detalių tiekėjai, norėdami užtikrinti kokybišką sistemos darbą ir garantinius įsipareigojimus keičiant vandens siurblius, termostatus reikalauja kartu pakeisti ir aušinimo skystį.

Aušinimo skysčio keitimo procedūra nėra sudėtinga – ją galima atlikti ir namų sąlygomis. Reikia žinoti, kad keičiant skystį, jei automobilyje nėra numatyta specialių išleidimo angų, numovus aušinimo žarną, dalis seno skysčio liks sistemoje. Nepamirškite kad aušinimo skystis yra nuodinga pavojinga medžiaga, todėl privalu ją utilizuoti ir priduoti į atliekų perdirbimo įmones, o neišpilti bet kur. Saugokime gamtą!

Keičiant aušinimo skystį reikia laikytis saugumo technikos reikalavimų.

Kuo skiriasi įvairių spalvų aušinimo skysčiai ir kokios spalvos aušinimo skystį pasirinkti?

Aušinimo skysčių spalva absoliučiai nieko nereiškia – skirtingi gamintojai spalvomis atskiria savo produkcijos rūšis, pvz., su silikatais ar be jų, su boratais ar be jų. Skystį reikėtų rinktis vadovaujantis automobilio gamintojo instrukcija. Perkant koncentruotą antifrizą, jį būtinai praskieskite distiliuotu vandeniu, nes neskiestas žiemą gali sustingti, o sumaišytas su vandeniu vienodomis dalimis puikiai tarnaus ir esant –35 ºC temperatūrai.

Jeigu vis dar sudėtinga išsiaiškinti, kuris aušinimo skystis geriausiai tiktų jūsų automobiliui, kreipkitės į BOSCH specialistus. Esame pasiruošę jums padėti bei surasti tinkamiausią sprendimą.

Ar galima maišyti skirtingų spalvų aušinimo skysčius?

Skirtingų spalvų skysčių maišyti nepatartina. Taip pat nereikėtų maišyti skirtingų gamintojų nevienodų tipų aušinimo skysčių. Geriausia pakeisti visą aušinimo skystį, nes skirtingi nuo korozijos saugantys inhibitoriai gali sudaryti naujus nereikalingus junginius arba suardyti jau esančius kompleksus.

Aušinimo sistemos remontas atliekamas šiomis kainomis:

1. Aušinimo siurblio keitimas 1,0-3,0 val.
2. Termostato keitimas 0,4-3,0 val.
3. Aušinimo skysčio keitimas 0,5-1,20 val.
4. Radiatoriaus nuėmimas / pastatymas 1,0-2,5 val.
5. Aušinimo sistemos žarnos keitimas 0,3-0,5 val.
6. Nenumatyti ir kiti darbai 33 EUR/val.

Ar jums reikalingas naujas automobilio aušinimo skystis? O galbūt turite klausimų, į kuriuos nerandate atsakymų? Kreipkitės į profesionalius BOSCH meistrus, kurie visuomet pasiruošę jums patarti.
Atvykite į Bosch automobilių servisą, adresu J. Kubiliaus g. 16, Vilniuje,
skambinkite tel.: +370 695 10 510 arba užpildykite elektroninę registracijos formą:

Taip pat skaitykite:

Turite daugiau klausimų ar pageidavimų?

Mes esame laimingi, galėdami pateikti atsakymus į visus Jums rūpimus klausimus ir pageidavimus.
Susisiekite su mumis tel. +370 695 10 510 arba rašykite el. laišką: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Mes laukiame Jūsų žinučių!