Turbinų remontas

Kaip veikia turbina?

Turbokompresorius (angl. „turbocharger“) yra turbina, varoma išmetamųjų dujų. Ji velenu sujungta su kompresoriumi, pumpuojančiu orą į variklį. Dėl didesnio oro kiekio cilindre daugiau degalų galima sudeginti viename variklio cikle. Daugiau sudegusių degalų – daugiau išmetamųjų dujų, daugiau išmetamųjų dujų – didesnė galia ir išsiplėtimas. Dėl šios priežasties beveik be jokių išlaidų panaudojama galia, kuri kitaip būtų prarandama. Įranga tampa truputį sudėtingesnė, atsiranda šiek tiek papildomų gamybos išlaidų, bet variklio galios turbina beveik nemažėja.


Kas yra turbokompresorius?

BOSCH kvalifikuoti darbuotojai atsako, jog turbokompresorius – tiesiogiai su varikliu susijusi dalis, kurios gedimas dažniausiai randamas sutrikus variklio veiklai. Turbokompresoriaus gedimas atsiranda dėl tam tikrų, su turbina net nesusijusių priežasčių. Žinoma, kartais gedimas atsiranda dėl paprasčiausio turbokompresoriaus nusidėvėjimo.

BOSCH autoservisas Vilniuje gali padėti jums nustatyti gedimą:
  • Patikriname visų markių automobilius
  • Naudojama speciali įranga
  • Originalios automobilių detalės
Kokios yra pagrindinės turbinų gedimo priežastys?

Pasak BOSCH automobilių specialistų, turbinos gedimui įtakos gali turėti daugelis veiksnių:

Alyvos užterštumas

Reguliariai nekeičiant alyvos ji nustoja tinkamai dozuoti tepalų kiekį. Dėl šios priežasties automobilio turbina greičiau nusidėvi. Norint išvengti turbinos gedimo reikia laikytis alyvos keitimo instrukcijų. Būtina keisti alyvą kas 10000 – 15000 km. Jeigu variklis gauna didesnes apkrovas nei įprastai, variklio alyva turėtų būti keičiama dažniau.

Nepakankamas tepalo spaudimas

Esant nepakankamam tepalo sutepimui, į turbiną patenka per mažas kiekis alyvos. Sutepimo nepakankamumas gali atsirasti dėl tepalo siurblio gedimo, vamzdelių ar filtrų užsikišimo arba kitų panašių veiksnių.

Pašaliniai veiksniai

Turbinos remontas reikalingas ir tuomet, jei į turbokompresorių patekus pašaliniams daiktams. Pašaliniai daiktai tiesiogiai pažeidžia vieną ar daugiau turbinos dalių.

Kaip veikia automobilio turbina?

Turbokompresorius (angl. „turbocharger“) yra turbina, varoma išmetamųjų dujų. Ji velenu sujungta su kompresoriumi, pumpuojančiu orą į variklį. Dėl didesnio oro kiekio cilindre daugiau degalų galima sudeginti viename variklio cikle.

Daugiau sudegusių degalų – daugiau išmetamųjų dujų, daugiau išmetamųjų dujų – didesnė galia ir išsiplėtimas. Dėl šios priežasties beveik be jokių išlaidų panaudojama galia, kuri kitaip būtų prarandama. Įranga tampa truputį sudėtingesnė, atsiranda šiek tiek papildomų gamybos išlaidų, bet variklio galios turbina beveik nemažėja.

Pirmieji ženklai, įspėjantys apie turbinos gedimą:
  • Turbokompresorius leidžia neįprastus garsus;
  • Duslintuvas skleidžia neįprastos spalvos (juodi, melsvi arba balti) dūmus;
  • Tepalų sumažėjimas variklyje;
  • Pastebimai padidėjusios kuro sąnaudos;
  • Tepalo tekėjimas į oro padavimo sistemą;
  • Sumažėjusi variklio galia.
Turbinų remontas

Ištiko bėda, sugedo automobilio turbina? BOSCH kvalifikuoti specialistai pasiruošę jums padėti! BOSCH autoservise Vilniuje bus suteiktos turbinų remonto paslaugos, patikros įranga bei balansavimo paslaugos.
Atvykite į Bosch automobilių servisą, adresu J. Kubiliaus g. 16, Vilniuje,
skambinkite tel.: +370 695 10 510 arba užpildykite elektroninę registracijos formą:

Turite daugiau klausimų ar pageidavimų?

Mes esame laimingi, galėdami pateikti atsakymus į visus Jums rūpimus klausimus ir pageidavimus.
Susisiekite su mumis tel. +370 695 10 510 arba rašykite el. laišką: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Mes laukiame Jūsų žinučių!