- suplyšusios apsauginės amortizatoriaus koto gumos, dėl kurių kietos purvo dalelės patekusios ant amortizatoriaus koto pažeidžia veidrodinį paviršių. Išbėgus tepalui amortizatorius neatlieka savo funkcijos;
- smūgio metu sulenktas amortizatoriaus kotas;
- amortizatoriaus montavimas nesilaikant gamintojo instrukcijų,
- amortizatoriaus pažeidimas montuojant be specialių įrankių;
- keičiamas tik vienos pusės amortizatorius;
Dažniausiai pasitaikančios spyruoklių lūžimo priežastys:
- dėl didelių apkrovų trūkęs plieninių spyruoklių paviršius-atsiranda lūžimo pavojus;
- cilindrinės spyruoklės įdedamos ir išimamos be tinkamų spyruoklių suspaudimo įtaisų (traumos darbo metu pavojus);
- keičiama tik viena tos pačios ašies spyruoklė – rekomenduojama vienu kartus spyruokles keisti abiejose pusėse;
- spyruoklių ženklinimas neatitinka jos ženklinamos spalvomis arba ant vijų automobilio paskirčiai;
- yra spyruoklės stovo pažeidimų (mechaninių, korozijos) – juos reikia būtinai pašalinti, jei to padaryti neįmanoma, stovą reikia pakeisti;
- natūralus metalo senėjimas, savybių praradimas.
Amortizatorių keitimas
Priekinio amortizatoriaus keitimas | 1,0-1,5 val.* |
Amortizatorių keitimas BC automobilių servise Vilniuje!
Atvykite į BC automobilių servisą, adresu J. Kubiliaus g. 16, Vilniuje,
skambinkite tel.: +370 695 10 510 arba užpildykite elektroninę registracijos formą:
skambinkite tel.: +370 695 10 510 arba užpildykite elektroninę registracijos formą: